This e-shop uses cookies and other technologies to improve your experience on the site. For more information click here close

CONTACT US, WE ARE HERE TO HELP

Our number one priority is efficiency and reliability because we want to be your ideal partner. Our specialised staff is ready to receive your questions about SINOTECH products and their specifications.
You can make use of technical assistance, information and advice on how to correctly use all the electrical appliances in the catalogue.
The SINOTECH Customer Assistance Service also offers you continuous support in the event of operating or maintenance problems regarding the products you purchased.
The gathering of feedback that we receive from clients does not mean “recording a complaint” but gathering and documenting comments and suggestions that help us constantly improve, both the product as well as the service.

SOSTITUZIONE PRODOTTI ROTTI O DIFETTATI COPERTI DA GARANZIA

Validità garanzia 2 anni dalla data d’acquisto

Documento obbligatorio da allegare come prova d’acquisto: scontrino fiscale, ricevuta d’acquisto o fattura

Compila il form per richiedere la sostituzione gratuita del tuo prodotto difettoso.

(se stai caricando immagini di grandi dimensioni potrebbe impiegarci più tempo)

La sostituzione verrà gestita in 2-3 giorni lavorativi.

I dati sono tutti disponibili nell'etichetta posta generalmente sotto all'articolo

etichetta di esempio

Dev'essere visibile:

  • il nome del punto vendita / intestazione
  • nome e importo del prodotto
  • data dello scontrino
  • numero dello scontrino 

Il codice dev'essere di 9 caratteri

Scrivere il dettaglio della problematica del prodotto


© 2016 | TCH srl - Via Archimede, 42 - 20864 Agrate B.za (MB) - C.F. e P.IVA 08178450964 | Sitemap